2011/06/29

tarım mənimتاريم منيم

tarım mənim
sızlayır əhvalıma sübhə qədər tarım mənim
təkcə tarımdir qara günlərdə qəmxarım mənim
çox vəfalı dostlarım vardır ,  yaman gün gəlcəyin
tardan özgə qalmayır yar-i vəfadarım mənim
yer tütüb qəmxanədə ,  qildim fəramuş aləmi
mən tarın qəmxuarı oldum ,  tar qəmxuarım mənim
güzlərimə hər təbəssüm sancılır neştr kimi
kiprigi xəncrdi , ah ,  ol bi vəfa yarım mənim
asman aldı kənarımdan ay ozlu yarımı
yaş tükr olduz kimi bu çəşmi xunbarım mənim
ey bu qəmli künlümün tab o təvanı ,  söylə bir
əhd o peymanın nə oldu ,  nüldü ılğarım mənim
" şəhryar "ım gərçi mən süz mülkünün sultanıyəm
göz yaşımdan başqa yoxdur dürr şəhvarım mənim
ata şəhrıar

تاريم منيم
سيزلايير احواليما صبحه قدر تاريم منيم
تكجه تاريم دير قارا گونلرده غمخواريم منيم
چوخ وفالي دوستلاريم واردير، يامان گون گلجه يين
تاردان اوزگه قالمايير يار وفاداريم منيم
يئر توتوب غمخانه ده، قيلديم فراموش عالمي
من تارين غمخواري اولدوم، تار غمخواريم منيم
گوزلريمه هر تبسم سانجيلير نئشتر كيمي
كيپريگي خنجردي، آه، اول بي وفا ياريم منيم
آسمان آلدي كناريمدان آي اوزلو ياريمي
ياش توكر اولدوز كيمي بو چشم خونباريم منيم
اي بو غملي كونلومون تاب و تواني، سويله بير
عهد و پيمانين نه اولدو، نولدو ايلغاريم منيم
"شهريار"م گرچي من سوز مولكونون سلطاني يم
گوز ياشيمدان باشقا يوخدور در شهواريم منيم
آتا شهريار

No comments:

Post a Comment