2010/09/26

Adım daim qalarآدیم دائم قالار

Adım daim qalar əfsanələrdə

Içəydim bir şərab-i nabe eşqi
Gözün tək kaseye peymanələrdən

Mənə ziba pərəstlik aadət oldu
Gözüm qaldı rqxe cananələrdə

Huşum başdan çıxır qalmır qərarım
Qara zülfün görəndə şanələrdən

əgər məcnun-e eşq olsan mənim tək
bilərdin var nə hal divanələrdə

mən ondan məst-e eşqəm gəl danışdır
sorağım dutgilan meyxanələrdən

əzizlikdə məni kaş bir görəydin
əlan bir bayquşam viranələrdə

xərabə quşəsində var bir aaləm
ki yoxdur məcles-e şahanələdə

mənim sən mənbə-e ilhaamım olsan
Adım daim qalar əfsanələrdə

Oxurdu cəəfəri şeer ağlaşırdı
Nə bir işginləri biqanələrdən

Ustad huşəng cəəfəri


آدیم دائم قالار افسانه لرده

ایچه یدیم بیر شراب ناب عشقی
گؤزون تک کاسه پیمانه لردن

منه زیبا پرست لیک عادت اولدو
گؤزوم قالدی رخ جانانه لرده

هوشوم باشدان چیخیر قالمیر قراریم
قارا زولفون گؤرنده شانه لرده

اگر مجنون عشق اولسان منیم تک
بیلردین وار نه حال دیوانه لرده

من اوندان مست عشقم گل دانیشدیر
سوراغیم دوتگیلان میخانه لردن

عزیزلیکده منی کاش بیر گؤره ردین
الان بیر بایقوشام ویرانه لرده

خرابه گوشه سینده وار بیر عالم
کی یوخدور مجلس شاهانه لرده

منیم سن منبع الهامیم اولسان
آدیم دائم قالار افسانه لرده

اوخوردو جعفری شعر آغلاشیردی
نه بیر ایشگین لری ، بیگانه لرده

استاد هوشنگ جعفری

No comments:

Post a Comment