2010/09/26

Yar ağladı mən ağladımیار آغلادی من آغلادیم


Yar ağladı mən ağladım

Yarın boyün ğücağladım
Yar ağladı mən ağladım
Yığışdı ğonşular bütün
Car ağladı mən ağladım
Başında ğar ğalan dağa
danışdım ayrılıq sözün
Bir ah çəkib başında kı
ğar ağladı mən ağladım
Tarımda nar ağacları
məni ğörüb danışdılar
Boyumu zeytun  oxşadı
nar ağladı mən ağladım
elə Ki əsdi Bir xəzan
talandi ğüllərim mənim
xəbər çatınca bülbülə
xar ağladı mən ağladım
ürək süzün dedim tara
sim lər oldu para para
Yavaş yavaş sızıldadı
Tar ağladi men ağladım
Dedim ki həğ mənim ki di
Başımı çəkdilər dara
Tənəf kəsəndə boynumu
Dar ağladı mən ağladim
cəfəriyəm boyum baLa
Ürəkdə ğam qala qala
Yar canımı ala ala
yar ağladi mən ağladım
huşəng cəəfəri
یار آغلادی من آغلادیم

یارین بویون قوجاخلادیم
یارآغلادی من آغلادیم
ییغشدی قونشولار بوتون
جار آغلادی من آغلادیم
باشیندا قارلی داغلارا
دانشدیم آیرلیق سوزون
بیر آه چکیب باشینداکی
قار آغلادی من آغلادیم
طاریمدا نار آغاجلاری
منی گوروب دانیشدیلار
بویومو زیتون اوشاخدی
نار آغلادی من آغلادیم
ایله که اسدی بیر خزان
تالاندی گوللیرم منیم
خبر چاتینجا بولبوله
خار آغلادی من آغلادیم
اورک سوزون دئدیم تارا
سیملر اولدی پارا پارا
یاواش یاواش سیزیلدادی
تا آغلادی من آغلادیم
دئدیم کی حق منیم کی دیر
باشیمی چکدیلر دارا
طنف سیخاندا بوینومو
دار آغلادی من آغلادیم
جعفری یم بویوم بالا
اورکده غم قالا قالا
یار جانمی آلا آلا
یار آغلادی من آغلادیم

No comments:

Post a Comment