2010/09/12

azərbaycan marşı

Azərbaycan sənsən mənim ülviyyətim şan şöhrətim
Adin mənim öz adimdır sənsiz mənim nə qimətim
Azərbaycan azərbycan yaşa yaşa azərbycan
Nəfəsimiz babəklərin səbirlərin gür nəfəsi
Mahnimizda yaşar bizim babaların adlım səsi
Azərbaycan azərbycan yaşa yaşa azərbycan
Biz tarixə sığınmadıq dünən varıq bu gün varıq
Biz dostluğa güvənərək gələcəgə addımlarıq
Azərbaycan azərbycan yaşa yaşa azərbycan
Azərbaycan mənim eşqim mənim andım mənim anam
Biz ikimiz bir torpağıq məndə sənin bir parçanam
Azərbaycan azərbycan yaşa yaşa azərbycan
آذربایجان سنسن منیم اولویتیم شان شؤهرتیم
آدین منیم اؤز آدیم‌دیر سن‌سیز منیم نه قیمتیم
آذربایجان آزربیجان یاشا یاشا آزربیجان
نفسیمیز بابک‌لرین سبیرلرین گور نفه‌سی
ماهنیمیزدا یاشار بیزیم بابا‌لارین آدلیم سسی
آذربایجان آزربیجان یاشا یاشا آزربیجان
بیز تاریخه سیغینمادیق دونن واریق بو گون واریق
بیز دوستلوغا گوونه‌رک گلجگه آددیملاریق
آذربایجان آزربیجان یاشا یاشا آزربیجان
آذربایجان منیم عشقیم منیم آندیم منیم آنام
بیز ایکیمیز بیر تورپاغیق منده سنین بیر پارچانام
آذربایجان آزربیجان یاشا یاشا آزربیجان

1 comment:

  1. سایین مودور بئی،
    بو شعری شهریار دئیب؟

    ReplyDelete