2010/09/16

təbrizin yoluتبریزین یولو

Sənə qurban olum təbrizin yolu
Gedənlər boş gedir gələnlər dolu
ay qız döşündəki qızıl gül kolu
dərsəm öldurəllər dərməsəm ölləm”

 arazdan nə gözəl meh yeli gəlir
araz qırağında olmuşam əsir
bu sözdur dilimin ucunu kəsir
desəm öldurəllər deməsəm ölləm

hayqırdım dünyaya özumi dedim
vətənsis bir turkəm” man hara gedim?
kəs dedi azəri! mən azəriyim!!!!!!!!?
dinsəm öldurəllər dinməsəm ölləm


yarali bir elin nisgiliyəm mən
 dilsiz elgülümün bülbülüyəm mən
sarasiz çobanın bülülüyəm mən
çalsam öldurəllər çalmasam ölləm

savalan səhəntək ulu dağım var
gülləri şaxtali qara bağım var
lalə tək al yanax bir bayrağım var
öpsəm öldurəllər öpməsəm ölləm

ürəkli bir qurdam sürüyə vurmuş
arazda balıxcı torunu qurmuş
avcı əlində yay üzümdə durmuş
qaçsam öldurəllər qaçmasam ölləm
elçi

سنه قوربان اولوم تبریزین یولو
گئدنلر بوش گئدیر گلنلر دولو
آی قیز دوشونده کی قیزیل گول کولو
درسم اولدوره للر درمه سم اوللم

آرازدان نه گوزه ل مه یئلی گلیر
آراز قیراغیندا اولموشام اسیر
بو سؤزدور دیلیمین اوجونو کسیر
دئ سم اولدوره للر دئ مه سم اوللم

 هایقیردیم دونیایا اؤزومی دئدیم
وطنسیز بیر تورکم من هارا گئدیم
کس دئدی آذری!من آذری ییم
دین سم اولدوره للر دینمه سم اوللم


یارالی بیر ائلین نیسگیلییه م من
 دیلسیز ائل گولومون بولبولویم من
ساراسیز چوبانین بولولویم من
چالسام  اولدوره للرچالماسام اوللم

ساوالان سهند تک اولو داغیم وار
گوللری شاخدالی قارا باغیم وار
لاله تک آل یاناغ بیر بایراغیم وار
اؤپسم اولدوره للر اؤپمه سم اوللم

اورکلی بیر قوردام سورویه وورموش
آرازدا بالیخجی توزاغی قورموش
آوچو الینده یای اوزومده دورموش
قاچسام اولدوره للر قاچماسام اوللم

No comments:

Post a Comment