2010/09/15

یار قاصدیYar qasidi

یار قاصدی
سن یاریمین قاصیدی ســـن
ایلش سنه چای دئمـــــــیشم

خیالینـــــــی گؤندریـــــب دی
بس کی من آخ وای دئمیشم

آخ گئجه لر یاتمامیشــــــام
من سنه لای ـ لای دئمیشم

سن یاتالی من گؤزومــــه
اولدوزلاری سای دئمیشـم

هرکس سنه اولدوز دئیـــه
اؤزوم سنه آی دئــــــمیشم

سندن سونرا حیــــــاته من
شیرین دیسه زای دئمیشـم

هر گؤزلدن بیر گول آلیــب
سن گؤزله پای دئمیشــــــم

سنین گون تک باتمــاغینی
آی باتانا تـــــای دئمــــــیشم

ایندی یایـــا قـــیش دئییــــرم
سابیق قیشــا یای دئمــــیشم

گاه تویونو یـــــاده ســـــالیب
من دلی نــای ـ نــای دئمیشم

سونـرا یئنه یاســــــــه باتیب
آغلاری های ـ های دئمـیشم

اتک دولـــــو دریــــا کیمــــی
گؤز یاشیما ، چای دئمـــیشم

عؤمره سورن من قارا گون
آخ دئمیشم ، وای دئمیشم ...
( شهریار )
Yar qasidi

Sən yarımın qasidisən

əyləş sənə çay demişəm


xətalini  göndəribdir
bəs ki mən axvay demişəm

ax gecələr yatmamışam
mən sənə laylay demişəm

sən yatalı mən gözumə
ulduzları say demişəm

hər kəs sənə ulduz deyə
özüm sənə ay demışəm

səndən sora həyatə mən
şirindisə zay demişəm

hər gözəldən bir pay alıb
sən gözələ pay demişəm

sənin gün tək batmağıvı
 aybatana tay demişəm

indi yaya qış deyirəm
 sabiq qışa yay demişəm

gah toyunu yadə salıb
mən dəli nay nay demişəm

sonra yenə yasə batıb
ağları hayhay demişəm

ətək dolu dərya kimi
göz yaşəma çay demişəm

ömrə surən mən qara gün
ax demişəm vay demişəm
şəhryar


No comments:

Post a Comment